Maj Maj Maj

datum: 2011-05-02  tid:  22:56:12

Äntligen harvi gått in i maj månad, sommaren börjar närma sig, allt slår ut i blom.
Jag börjar majmånad med långledigt, så skönt.

Helgen har gått super fort och bestod av
25års fest - plock hemma - lek i trädgården - shopping - kaffe hos Johanna
En fantastisk helg alltså.

Vi började denna vecka lika bra.
Rensning i förrådet är påbörjat, och ganska snart färdigt också faktiskt.

haft hantverkare här idag som vi inväntar kostnadsförslag ifrån nu, han skulle mejla det imorrn så jag hoppas det blir ett bra pris.

Sen har vi varit på Andys Lekland och lekt i ett par timmar, var juh jätte kul (jag/vi har aldrig varit där innan).
Liten gilla att klättra men tyckte det var sådär kul med kanorna.
Där var typ inget folk alls idag, när vi kom var där en liten pojke som lekte och sen kom där en flicka så det var jätte skönt.
Fikade också såklart då alla rekommenderar deras Latte, och ja det gör jag också.
Caffe Latte med Hasselnöt.. MUMS!

Har börjat att sätta cover up på litens nya rum, men det gick inte riktigt som jag ville så Svärfar kommer imorrn och hjälper mig istället, Tack för det.

Imorrn kommer Emilia och hennes lilla Maya.

Har en massa besök inbokad hela veckan med dom bästa.
Så trevligt.

Kommer bildregn imorrn.

Love




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0