Synd om mig själv.

datum: 2011-05-24  tid:  11:59:31

Sitter här i min ensamhem och tycker synd om mig själv.
Har såå ont i min mage att jag inte vet vad jag ska göra.
Men så är det 1g i månaden.
=)

Lämnat Liten på dagis, idag var han hur glad som helst.
Stod och pratade lite om sommaren och så, super trevlig personal har vi.

Litens rum är äntligen helt färdigt, dock så ska en hylla upp men vi är inte överrens jag och S så, han vill inte ha den men jag vill.
Så ja då får jag väll tjata lite till på honom.

Denna vecka är full av jobb, ledig på lördag bara.
tröga jag har bytt tur för att bli ledig nästa söndag då lillsis ska på balen, och jag bytte så jag jobbar på söndag, på självaste morsdag.
Får iaf äta frukost med min familj och sen inom mamma en snabbrunda innan jobbet kallar.

Hade hoppats på att gå ut och äta med min man också, men får se hur vi ska lösa det.

Idag fyller bästaste Storebror år, stort Grattis till dig, hoppas vi ses snart.
Lite sugen på att åka upp till Stockholm faktiskt, kanske ska göra det när jag har min 5dagars ledighet i början av juni?!

Bildregn.





Det är ovanför denna som det ska hänga en hylla också.


Såhär fin är min mobil nu.
I <3 it




Avslutar med bild på Vilmer och Neo när dom lekte häromdagen.


En kopp kaffe och Marabou Mjölkchoklad cookies.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0