1 vecka kvar

datum: 2008-12-17  tid:  21:49:28

Det är endast en vecka kvar till julafton och det går inte riktigt in i min hjärna tyvärr.
Den riktiga julkänslan infinner inte sig till 100%, varför?
Men förhoppningsvis kommer den, lite snö hade nog hjälpt till på vägen.
=)

Jobbat 8.30-21 idag, sådär kul
Men tiden går fortare än man tror, och det är skönt när man har sådana tider.

Imorgon är jag iaf ledig och ska inte göra så himla mycket, skulle behövt åka in till stan en sväng, har en klapp kvar att fixa.
Hade även varit skönt att sola lite, längesen sist.Vill juh ha lite färg.

Varför ska det vara så svårt att få ihop tiden så den räcker?
Skulle försöka planera in en dejt precis, sms konversationen löd såhär.
- vi måste ses innan julafton, om det så är mitt i natten
- Måndag e jag ledig
- då jobbar jag till halv 8
-tisdag fm kan jag också
-då jobbar jag åtta till sex

Kul när man jobbar 100% båda två och bara jobbar om varandra, jag tycker det är jätte jobbigt, då denna människa betyder såå mycket för mig, och fira jul utan att få ge en kram och säga God Jul till henne de går inte. Och när vi ska planera in något i vanliga fall är det lika svårt. De blir sådär vid halv 10 på kvällen och så, om vi inte har tur någon vecka att vi har samma lediga dagar, tror det finns två av dom på mitt 6veckors schema.
Så du, de får bli mitt i natten då!
=)
Lavve dej

Bye






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0