Minnena

datum: 2008-12-10  tid:  10:33:41

Herrejisses
Tiden vart tar den vägen?
Allt känns som ett stort tomrum, vet inte vad jag ska göra.
Vill bara få höra din röst, få en bamsekram, ja allt det vanliga.
Få höra hej snäckan när man ringer.
Men inget av det får jag uppleva igen
Det enda som finns är tomrummet och alla fina minnen av dig.
Förstår inte att det redan gått en månad.
Vill bara ha dig tillbaka.
Pappa
Jag älskar dig, saknar dig.

Vissa dagar är svåra och andra mindre.
Sömnen känns det som man får för mycket av, för sover man behöver man inte tänka.
Men ändå känner jag inte mig utvilad.

Har lite måsten att göra idag, inga roliga måsten alls.
Gå till din tomma lgh är jätte jobbigt, men ett måste.
Det är juh du som ska sitta i köket och vinka glatt när vi kommer, men det gör du inte.
VARFÖR?!

Nej, det är väl dags att bege mig hem till dig pappa.

Ingen bra dag idag.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0