Storm

datum: 2008-02-22  tid:  16:07:03

Fy attans vad kallt det är ute

Precis vatt ute och gått med vovven
Och det kändes nästan som man skule blåsa iväg
Precis när vi kommit ut så börjar det regna också
Otur som jag har
Så blev inte en suuper lång runda,

Detta vädret piggar verkligen inte upp en
Allt känns tråkigt och dystert ( vet ej hur de stavas)

Sitter nu med en kopp kaffe
och lever på hoppet att min Sambo kan sluta tidigare
Omöjligt men hoppet finns iaf

Öppnat en ny pizzeria i Vä
Så vi ska faktiskt prova den idag
Hoppas verkligen att dom har goda pizzor
För på listan fanns mååånga

ÄNTLIGEN har jag satt in alla våra Turkiet bilder i fotoalbum
OCh gud vad jag skulle vilja åka dit igen
Älskade verkligen det landet
Och mest av allt maten, hittade så himla fina restauranger
Fast jag gillade Bulgarien också
Men många säger att Bulgarien har blivit sämre, och det var juh 3år sen vi var där
Hoppas verkligen att det kan bli en sista minuten resa i sommar
Hade vatt såå skönt
Har chansen att åka nu och vill jätte gärna, men måste prioritera vårt badrum

Vi hörs

HejSvej Leverpastej



Postat av: Frida

Var pizzan god?

2008-02-23 @ 11:23:14
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0