Snart

datum: 2008-06-16  tid:  12:51:42

Ja verkligen snart
Ska bli så skönt
Kroppen orkar knappt mer

Och sen är det bara 1,5v kvar sen åker vi till Stockholm
Och längtar attans mycket efter det lilla livet
Linnéa


Ska bli så mysigt att bara få komma upp och ha lite semester från vardagen
Känner att det är ett måste
För att orka

Börjar snart jobba
Tiden går så fort
Kommer semestern gå lika fort?
Jisses i så fall

Varför kan man inte förstå alla människor?
Hur tänker man - tänker man överhuvudtaget?
Eller man är bara sådan?


Satt ute och mös med Fridis igår - klockan var nog halv 12 när vi gick in
Hade en himla trevlig pratstund
Tur att man har dom man verkligen kan prata med allt om
Och jag vet att Fridis alltid finns vid min sida
Vet inte vad jag hade gjort utan den äkta vännen
Lavve



Postat av: Frida

Jag bara älskar daj!!

2008-06-16 @ 23:44:11
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0