Underbara Sol

datum: 2008-03-08  tid:  10:29:16
Tacka för Vår och Sommar
Verkligen bästa årstiderna som finns
Att vakna av solen i ansiktet, kan det bli bättre?
Tror inte det
Kan juh hoppas att solen snart kommer för att stanna
Får njuta den tid vi har den

Och det ska ja göra idag
Ska ta mig ut i trädgården och städa undan lite
Och sen ta min bok och kaffe
Senare en promenad med min älskade hund

Dagen består annars av inga krav alls
Gör precis det som faller mig in
Kanske lite besök senare
Fast det är juh bara trevligt

Läser i andras bloggar att dom kanske ska grilla idag och några har redan haft grillpremiär
Älskar grillat
Att bara få känna doften av det
Kanske vi också hinner med en grillning idag
Tror ej de, då jag som vanligt ska jobba natt





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0