Rörigt

datum: 2008-09-13  tid:  21:43:02

Just nu är det väldigt rörigt.
Massa tankar, blir det bra, hur går det, jag hoppas och vill

För övrigt så har jag i princip inte gjort mer än bara jobbat dom senaste två dygnen
njöt av lite ostbricka igår som S hade fixat tills jag kom hem och en cider på det =)
Mycket gott
Sen bums i sängen.

Likadant idag.
Fast än är jag uppe men sängen ropar på mig nu med, då jag jobbar lika långt pass imorrn
Sitter i soffan och S har satt fyr i kaminen, då är det riktig höstkänsla =)

Tråkigt känner mig väldigt asocial, hör inte av mig till någon i princip, men det är bara för att det är så tråkigt och höra allt kul dom ska göra när en själv ska upp och jobba
Menar inget illa

Längtar tills nästa vecka, då jag är ledig endel och ska hinna med alla vännerna.

Fick en konstig fråga idag - och om man får en sådan fråga och absolut inte vet vad man ska svara
Vad gör man, eller säger man?

Hörs miss Lis (nya) låt?
Ba ba ba

Lavve Lavve



Postat av: Fridis

Vad för fråga??

2008-09-14 @ 06:40:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0