090804

datum: 2009-08-04  tid:  16:21:35

Tisdag idag och dagen flyter på
Består mest av sömn - mat - mys med vovven min
Vilket innebär att Desireé inte alls har så mycket ork som hon brukar
Men det beror juh på Liten, blir bättre när du väl kommit ut till oss

Gårdagen befann jag mig hemma hos mamma hela dagen
Åskan gjorde mig lite smått panikslagen, då jag alltid varit rädd för åska, men just igår var det 10ggr värre, ringde mamma - hämta mig, nu!!!!!.
Så där var jag och spela Skip-bo, och busa med Daniella.

På kvällen var det besök hos svärföräldrarna inbokat då S morfar fyllde år
Bjöds på kinamat, smaskig tårta och kaffe
Precis i min smak
=)

Idag har jag suttit här och svettats av den kvava värmen
Mamma och Lillebror överraskade mig precis med ett besök och det var inte helt fel
Min familj betyder så mycket för mig
Älskar er alla

Nej om jag skulle hoppa in i duschen så jag ser någorlunda normal ut när min man kommer hem.
Man orkar liksom inte bry sig när man går hemma själv om dagarna.
Längtar så tills Liten kommer för då får vi iaf 10dagar tillsammans som familj innan S ska återgå till jobbet igen.

Igår fick en gammal klasskompis till mig sitt efterlängtade barn
Så Grattis till er och hoppas allt gått bra
Blir så avundsjuk då jag också vill ha vårt, men nu är det bara 29dagar kvar
När tror ni Liten tittar ut?



Postat av: Fridis

Hm. Vilken fråga du ställer ! Den 18 Aug kanske :- ) Kärlek från Fridis

2009-08-04 @ 22:57:48
Postat av: mamsen

21

2009-08-04 @ 23:32:42
Postat av: Vanja

Älskar dig med! Liten kommer på sin morfars dag. puss från oss

2009-08-05 @ 12:03:56
URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0