FREDAG!

datum: 2009-12-11  tid:  11:47:45

Helgen är på g, bara några timmar kvar tills helgen börjar för vår del, det gör den när <3 kommer hem från jobbet, sisådär när halva kvällen har gått.

Våra fina smycken kom med posten häromdagen, så fin var min ring, gick dock inte att ta en rättvis bild på den, så skiter i det, men <3 halsband blev så bra, och där fick jag en fin bild.

Igår var vi och storhandla, sådär kul, Vilmer var iaf snäll hela tiden i affären, blev en hel del att handla hem.
Sen gick vi över till Engelbrektsboden (tror jag det hette) har öppnat mittemot Willys, massa kläder och hygien, hittade en del fina bebiskläder, blev 2par byxor och en pyjamas till Vilmer, dock fanns det inget typ alls som passa mig i smaken på damavdelningen, och inget till Simon på herravdelningen.

Köpte nya blöjor till Vilmer igår, då vi har kört med pampers en tid nu sen han bytte strl, och så fort han kissat lite så lukta det illa, trodde att det var vi som var gnälligt, köpte Libero igår och dom luktar inte alls, så hädanefter blir det inga fler Pampersblöjor i vårt hus, Libero e det som gäller.

Fick hem vårt väggord vi beställde och det pillade vi med igår kväll, blev så fint. Min familj betyder allt för mig, finns inget bättre och att jag och Simon har skapat detta lilla liv tillsammans, är fortfarande svårt att förstå, den kärlek man känner för sitt barn är den härligaste känsla jag varit med om.
Älskar dom så mycket båda två.

ikväll är det tacos och Idol mys.

     

Håller tummarna för Calle ikväll, men tror dock Erik vinner.

Puss



Postat av: Madelen

FINT!!!! Vill se mer av ert hem =)=)

Halsbandet var super fint =)

2009-12-11 @ 13:20:12
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket! Jag tror faktiskt att vardagen med kiss å blöjjor väger upp ganska mycket! Vad jag får höra så kan man inte ha det bättre än vad ni har det!!!

2009-12-11 @ 23:28:18
URL: http://poshan.blogg.se/
Postat av: Johanna

¨Vad fint det var med fotona : )

2009-12-12 @ 14:41:35
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Aleksandra

va fint med väggordet! jag hade kunnat fylla hela vårt hus med väggord men det hade kanske blivit lite tjatigt haha. men det var jättefint.. o det finns inget bättre än att fylla en vägg med bilder på sitt mirakel!:) kram

2009-12-17 @ 08:31:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0