Slut på 2009

datum: 2009-12-31  tid:  16:33:45

Nu är snart detta året slut, bara några timmar kvar.

En summering av 2009?!

Det bästa året i mitt liv, vi fick vår älskade Vilmer det var verkligen det bästa som hänt.
Att jag och Simon skapat detta fina mirakel tillsammans.

Lite av vad 2009 har innehållt för oss.
Vatt på Gotland, Stockholm, Liseberg.
Firat mammas 50-års dag, Malins 18-års dag, Daniellas 1-års dag, Mormors 65-års dag, Morfars 80-års dag, Mormor och morfars 20-åriga bröllopdag.
Lilla Delinda kom också till världen, den lilla vingmuttern.

Endel tråkiga saker har också hänt, 1år sen pappa gick bort, saknar dig såå fruktansvärt mycket, att inte få dela alla dessa glada dagar med dig gör så ont i mig. Du ska veta att jag älskar dig och saknar dig så oerhört mycket.
1år sedan lilla älskade Linnéa lämnade oss.
"Farmor" gick bort, och hade begravning för henne.

Men dock har 2009 i det stora hela varit ett bra år.
Det bästa var juh såklart vår prins.

2010
Det kommer bli ett lika bra år det, hoppas jag iaf.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA
NJUT AV VARANDRAS SÄLLSKAP OCH GE EN MASSA KÄRLEK TILL VARANDRA.



Postat av: Madde

Det låter som ett bra år. Hoppas detta blir lika bra som förra!!!!

<3

2010-01-01 @ 20:43:31
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0