Måndag 2.2.09

datum: 2009-02-02  tid:  20:54:44

Alltid när det är en ny vecka så skriver man alltid nu är det måndag igen

Denna måndagen får vi säga Grattis till "styvispappa" och till min kollegas son som blir hela 1år.
Shit vad tiden gått fort, känns inte som det var längesen hon gick hem

Har inte gjort mycket denna måndag alls, tog ett rejält skönt bad innan med en glass, skumt jag vet, men så otroligt gott det var.. Haha

Vatt hemma hos mamma nu ikväll och försökt njuta av lite smörgåstårta gick sådär, men e man inte riktigt frisk så e man inte. Verkar som lillasyster också blivit sjuker.
Gubben körde hem tidigare från jobbet idag och mår inte alls bra.
Tror att det är mycket bakterier nu. Många som e sjuka.

Imorrn är det iaf jobb för min del, behöver komma igång med kroppen igen, och nu är det bara lite förkylning och så som händer över mig, och dålig matlust men den kommer igen.

Ska mysa lite under täcket i soffan nu innan det är dags att krypa till kojs, ska sova rejält imorgon innan jobbet startar.

Känns som evigheter sen man träffa dig, saknar juh dig.



Postat av: Sanni

Vi ordinarie får inte ta semester samtidigt och alla vill ha de veckorna. Får väl se :)

2009-02-03 @ 10:40:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0