Underbar start på dagen

datum: 2009-02-03  tid:  10:57:05

Började med lite sovmorgon.

Telefonen ringde och prata med F i nästan en timme och det var så skönt, då vi jobbar så olika hela tiden så hinner vi knappt ses alls och det är så tråk, tror vi får gå ner i procent =)
Tråkigt när det blir så vi jobbar alltid om varandra på helgerna, är jag ledig jobbar du och tvärtom. Är det tillåtet att vara så? Jag tycker inte det.

Läste Sannis blogg, hon har skrivit om semester och då slog det mig, herregud det måste jag lägga in om typ nu, tror jag har 2veckor på mig att bestämma mig.
Hur/när vill jag ha semester då?
Då S typ inte har någon semester eftersom han börjar nytt jobb och typ inte har några semester dagar så känns det sådär kul, och jag vill verkligen ha 4veckor. Så jag vet inte ritkgit hur jag ska göra med det där!
Jag ska iaf ha semester midsommar då morfar ska ha stort 80års kalas.
Sen vet jag inte mer, får nog ta mig en riktig funerare ang det.

Nu har jag iaf stoppat i mig frukost och ska snart göra mig iordning för jobbet.

Hoppas ni har en underbar dag

Blev så glad idag för din skull, du förtjänar allt

Kramis



Det här saknar jag



Postat av: Fridis

Jaaaa vi borde gå ner i tjänst :-)) Hur fan ska vi annars hinna ses?! Men någon av dessa dagarna som kommer ska vi ta en fika på stan. PUNKT. TiHI.. Nu ska jag med göra maj i ordning.. Beställer lite nytt på nätet :-)

2009-02-03 @ 11:01:10
Postat av: Aleksandra

härlig sommarbild, ser så skönt ut! kram

2009-02-04 @ 08:01:43
URL: http://aleksandralivet.blogspot.com
Postat av: Sanni

Du har blivigt utmanad!

2009-02-05 @ 09:24:26
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0