VINTER

datum: 2009-02-11  tid:  19:48:12

Ja det kan man verkligen säga att vi har i Kristianstad idag.
Undra hur länge det stannar denna gången
Diva bara älskar snön, varit ute och lekt hur länge som helst



Jag själv då?
Jo jag älskar snön men tycker den kommit lite väl sent
och dessutom kan jag inte njuta av den då jag ligger kass i luftrörsinfektion och så
Penicillin kur i 10dagar
=(

Svärmor var här en sväng innan så vovvarna fick leka av sig, och jag fick lite sällskap.
Alltid trevligt med sällskap


"Jag hoppas att allt går/gått bra, håller alla tummar och tår"

Ska nog gå och lägga mig i ett bad och sen ta en kopp thé, de allra bästa för halsen.

Vill bara bli frisk och pigg igen, så trött på detta. Varit dålig tillräckligt länge nu tycker jag.

Och vet ni, jag ska bli moster till en liten Delinda, i mitten på Juli!



Kramis



Postat av: Sanni

Krya på dig!

2009-02-11 @ 20:49:36
Postat av: Frida

Nu står jag inte ut längre !!! SKRIV. Då vi knappt pratar med varandra så måste man skriva in två meningar varje dag i sin blogg om det så är - Hej, Jag mår bra Hur mår ni!?! Lerrr.... Dese. Frida SAKNAR daj

2009-02-18 @ 11:09:56
URL: http://fridissen.webblogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl ? :)

2009-02-18 @ 11:11:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0