Lääängesen

datum: 2009-01-26  tid:  10:33:06

Det här med bloggen kommer mer och mer i efterhand.
Skriver bara för min egen del och har jag inget vettigt att skriva då skriver jag heller inget.

Helgen har flugit iväg, men vi har hunnit med precis de vi velat.

Lördagen blev det lite shopping.
Va hemma hos mamma och hälsa på, då Syster även var där med lilla tösen, så blev en del bebis mys.
Hade en mysig lördagskväll här hemma i soffan, och det var välbehövligt.

Söndagen spenderades mestadels i Åhus, först en tur på Hundbadet med Diva, där vi stötte på en skumtyp som trodde sig veta allt om hur hundar reagerar m.m.
Sen tog vi bilen till F lilla hus på Prärien, och det var hur mysigt som helst. Där blev det en kopp kaffe och massa prat, som jag saknar henne, urlängesen vi sågs.

Planerad middag hos svärföräldrarna, blev falskfläskfilé och ris, mums.
Lite kaffe och efterrätt också.
Sen slocknade nästan jag direkt när vi kom hem.

Idag är det jobb på schemat, gick upp i vettig tid så jag hann ringa något samtal, ett positivt samtal, men som för med sig en massa frågor. Mer om det en annan dag.

Det känns som om allt är på rätt väg nu, min väg, precis det jag vill.
Jag vill, jag vill, jag vill
 jag drömmer, jag drömmer, jag drömmer.
Kan det verkligen vara så perfekt?

Jag längtar till våren, då man blir så mycket piggare och gladare.
och som S sa igår, äta grillat och massa sallad, umgås med vännerna utomhus.
Ha altandörren öppen, så Diva kan vara ute precis så mycket hon vill.

Lite pics.

 





Postat av: s

2009-01-26 @ 18:27:30
Postat av: Fridis

And you gonna make it :-))) Love you

2009-01-26 @ 18:28:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0