Vecka 36

datum: 2009-07-30  tid:  20:38:33

Går in i vecka 36 idag, alltså 35 fulla veckor
Jisses vart har tiden tagit vägen?!

Blev väckt av telefonen imorse, lillasyster ringde och sa att hon och mamma kom och hämta lite grejor och undra om jag ville följa med och äta frukostbuffé. Och vem tackar nej till det?
Var gott med annat än ostmackor till frukost faktiskt.
Sen körde mamma hem mig och jag har i princip legat hela dagen, vatt helt slut i kroppen.

Nu har vi precis kommit hem från svärföräldrarna
Blev bjudna på spagetti och köttförssås, alltid godare att äta hos andra än hemma.
Varför är det så igentligen?
Åt en stor glass till efterrätt
=)

Nu ska ja lägga mig i soffan och mysa med min sambo, pappan till barnet jag bär i magen
en helt fantastisk känsla.
Älskar båda så fruktansvärt mycket och jag har bara träffat en av dom.

Kramis



Postat av: Fridis

Herregud , Vilken känsla som gick igenom min kropp nu. Jag tok längtar efter liten i magen. Jag vill snusa eran bebis erat mirakel !

2009-07-30 @ 23:01:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0