Såå skönt!

datum: 2009-06-23  tid:  11:30:25

Tillbringat hela fm ute tillsammans med Divis.
Nu har jag duschat och gjort mig klar.
Ska snart bege mig till bussen
Ha möte i 3h sen ska jag fixa lite måsten efter det, bla till apoteket och fixa järntabletter m.m
Sen ska jag se om jag hittar några sandaler, dom jag ville ha sist fanns inte i min strl =(
Så typiskt.

Kanske har tur idag vem vet.

Idag är det 71dagar till Liten är beräknad.
Så mysigt.

Vill komma iordning i barnkammaren då den ser ut så här för tillfället.

Fast har plockat upp tapeten och dragit väck golvet.



Postat av: Vanja

Herregud min skapare din blogg lever :) Hoppas de blir super fint med tapeten nu.....Snart kommer ni upp JIPPI......:)

2009-06-24 @ 10:54:04
URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0