Ledig dag.

datum: 2009-03-26  tid:  20:39:01

Idag har jag vatt ledig.

Åkte till stan i middes och mötte upp mamma, åt lunch på Trendie, sen gjorde vi såna måsten.
Passade även på att klippa mig, var ett tag sen jag gjorde.
Tog tillbaka min lugg och jag blev jätte nöjd.

Vatt hemma hos mamma sen och myst.
Åt mammas potatisplättar till kvällsmat
=)
Så gott så gott.

Igår var det juh våffeldagen, och vi tjuvstartade häromdagen och S var tvungen att mixtra till det då också precis som alla andra gånger vi ska göra något.
Så hans våffla såg ut såhär.



Bjuder på en bild sen vi var i Uddarp med Svärföräldrarna.



Imorrn är det jobb som vanligt sen ledig helg med en massa inplanerat.
Barnpassning - RENT - dop.
Fullspäckad helg vill säga.

Snart så.



Postat av: Fridis

Varför får inte Fridis inbjudningskort när ni bakar :-)

2009-03-27 @ 10:55:27
Postat av: Fridis

Varför får inte Fridis inbjudningskort när ni bakar :-)

2009-03-27 @ 10:56:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0