Måndag

datum: 2009-11-23  tid:  14:44:24

Ny vecka, och denna vecka är det 1:a advent.
Känns alldeles för tidigt för min del känns som det är länge till jul, men ack så fel de känns.

Förra veckan och helgen har gått fort.
Vilmer är på väg att äntligen bli frisk, lite hosta kvar bara, känns så skönt då han varit sjuk så länge.
<3 är också frisk så han är åter på jobbet.

i onsdes var vi på BVC, lillkillen börjar li stor. 60cm lång och väger 6130g.
Nästa gång så blir de 3månaders vaccinationen, inget kul alls.
sen var jag på lunch med jobbet, då vi har en kollega som ska gå i pension trevligt att få träffa alla, eller ja nästan alla var där.

I fredes var jag en sväng istan och köpte Daniellas 1års present. Sen hyrde jag 3 filmer som vi kolla på ihelgen, eller ja 2av dom ska kolla den sista nu i veckan, skönt att hyra dom i en vecka så slipper man stressa att titta.

Lördes var vi bara hemma och tog de lungt, var en sväng i djuraffären då <3 behövde lite saker till akvariet.

Söndes så var vi på middag hos svärföräldrarna, så trevligt så.

Ang min handleder som jag var hos arbetsterapeuten med så visade de sig att jag hade inflammation i 1.a senfacket, de hette något på Q, mer kommer jag inte ihåg, skulle iaf ha skenor dygnet runt i 3veckor, men efter 2dagar så blev de bara värre med skenorna och fick massa röda utslag, så dom kan jag inte ha, men har telefontid med arbetsterapeuten på torsdag så får höra med henne då vad vi ska göra.

Denna veckan har vi inte så mycket planerat.
Tisdag - Emily kommer och hälsar på och ev Fridis.
Fredag - Daniella 1års kalas =) Börjar bli en stor flicka nu.
Söndag - Julskyltning, de kan man juh inte missa och sen ska vi julpynta.

Nej nu vaknar snart lillen så får väl göra klart de jag ska först.

Puss Hej

Mina älsklingar. Älskar er mest av allt.



Postat av: Madelen

hihi så söta!! =) Nää du får inte missa julskyltningen hihi =)

2009-11-23 @ 15:23:44
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0