Fredag Kväll - IDOL KVAL!

datum: 2009-10-02  tid:  20:53:17

Sitter här och myser i soffan med <3 och Liten.
Mina favoriter i Idol detta året är Calle, Erik och så hoppas jag Clara får gå vidare.

Hänt annars i veckan då?!

<3 har legat hemma i feber och så hela veckan, inget kul alls, men förhoppningsvis är han snart frisk.

I tisdes var vi hos systers vännina och tog lite kort på kusinerna, var jätte kul, men samtidigt väldigt svårt att ta foto på dom små liven. Men fick några roliga bilder, ska visa er någon.

I onsdes var jag hemma hos mamma, mormor och morfar var där och hälsa på så jag passa på att åka dit med Vilmer då dom bara träffat han 1g.

Syster åkte hem till Stockholm igen igår, sådär kul, men vi träffas igen om 1,5månad då det är dags för lilltösen att döpas.
Min andra syster följde med henne upp och ska vara där tills på måndag.

Svärmor kom på fika igår, alltid lika trevligt, hon var så snäll och cykla inom konsum och köpte jäst till mig så jag kunde baka kanelbullar, och det gjorde jag igår kväll. Och supergott blev det, blev hur många som helst, så vill ni smaka på nybakade kanelbullar så bara kom hit.. =)
(Tyvärr Vanja, de är för långt för dig)

Börjat funderat lite på Vilmers dop, försökte ringa kyrkan idag, men dom hade bara telefontid till 12, så får ringa på tisdag, dom har inte telefontid förrens då.
Vi har iaf bestämt att vi ska ha de i Väkyrka, <3 har valt det, funderade lite innan på Skepparslövs, men de ville inte <3.
Vilmers gudföräldrar är också klara, eller ja faddrar som det heter idag.

På måndag är det dags för BVC igen ska bli roligt att se vad Liten väger och så nu.

Nu ska ja fortsätta fredagskvällen med mina <3.

Kramis

Vår PRINS!


Daniella


Delinda



Kusinerna, den äldsta tar hand om dom andra två =)




Postat av: Johanna

Ja jag längtar verkligen nu, så söt er kille är. Hur känns allt nu? Kram

2009-10-02 @ 21:22:02
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Vilka härliga foto :- ) Dop är bland det finaste ! Alltså idag. Rockade Karolina i idol. Helt galet idag. Men Erik och Kalle. Rock on. Okej. Dags o sova. I love you :- )

2009-10-02 @ 23:25:52
Postat av: Liza

Å så söta bilder! Va kul med kusiner som blir så nära varandra i åldrarna!

2009-10-03 @ 18:02:05
Postat av: Vanja

ja vill me ha bullar snyft snörvel Å inte Fn fick ja stek heller......Bhuäöööö*

2009-10-03 @ 19:42:07
URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0