Full Rulle

datum: 2009-10-08  tid:  19:42:01

Har haft syster och hennes dotter här i 2dagar nu, och jisses =)
Daniella vill verkligen inte vara stilla i 2sek, nej allt ska prövas och leka med, och jaga hunden är kul, och sno kusinens napp
=)

Nu är här iaf lungt och skönt igen.

Just nu ligger Vilmer och sover i soffan bredvid mig, han var väldigt gnällig innan ikväll.

Imorrn blir det ev besök till stan, har sagt det några dagar nu men jag har inte orkat, och sen har vädret inte vart så kul. Vilmer behöver fler pjamasar, de han har är nästan för små.
Sen ska ja hitta doppresent till lilla Delinda, inte så lätt dock, men något ska ja väl kunna hitta.

Sitter och glor på Hm hemsida, för att se om jag hittar något nytt, men ser inte så ljust ut tyvärr.
Trött på att leta kläder hittar inget som faller mig i smaken alls.

Nu ska vi mysa i soffan innan Liten vaknar.

Kram



Postat av: Madde

Nawee..ja jag förstår att du inte orkar springa på stan hehe.... =) Känner likadant!!! Krama Liten ifån mig

2009-10-09 @ 20:55:44
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0