Kan posten komma!!!

datum: 2009-10-20  tid:  12:17:52

Sitter här och väntar på postabilen, igår när posten kom så såg jag att hon inte fick ner allt i brevlådan och jag hann inte ut innan hon körde.
Väntar på foto och min Lilla Hjärtat bok till Vilmer.
VILL JUH HA DOM NU.
Vi brukar få posten runt 11, men nu är de en kvinna som gör och hon kommer senare, men den borde väl komma snart.

Liten vaknade pigg klockan 6 imorse, efter lite mat och massa mys så somnade han om, vaknade tio över 8 och var himla glad och pigg igen, men efter att han fått ligga och prata i spjälsängen så somnade han om. Fick mat vid 10 igen och nu sover han gått, och jag gick upp.
Det är så mysigt på mornarna nu, då han vaknar är han på så bra humör och skrattar massor. Han har ro att ligga och mysa en stund innan han får mat, då jag är riktigt trött så jag piggnar till av att bara få mysa en liten stund innan man tar fram tuttarna. =)

Igår när Vilmer åt så skrattade han massor, tillochmed så jag fick det på foto, jag blev helt tårögd och bara log, pappa fick de på mms och blev lika glad han.
Det är så mysigt nu när han börjar upptäcka saker och skrattar, flera gånger per dag får vi flera leende nu.
Älskade lilla barn.

I söndes fick jag äntligen bada med min lilla pojk, det är juh Simon som gjort det innan då jag ej fått bada, men nu var det verkligen min tur.
Han skratta massor och det var så mysigt att bara sitta där med han, ingen badkruka han inte.
Längtar så tills det är dags för babysim, tror han kommer älska det.

Händer annars idag då?
Tvätta, har massor tvätt ej tvättat på ett par dagar nu, så det var dags.
Skulle behöva dammsuga också men väntar tills Liten vaknar.
Sen ikväll kommer mamma hit (eller vi åker till henne), hon ska hjälpa mig att slänga i färg i håret, då det blev lite orange sist, hopplöst när jag får för mig att färga håret, men trivs så mycket bättre i de blonda.

Lite mer kaffe nu sen får jag väl göra lite nytta idag.

Nu kom posten.



Postat av: Fridis

Foto på den dära boken - Jaaa tack = )

2009-10-20 @ 19:29:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0