Första dagen

datum: 2009-09-16  tid:  12:20:21

Idag är första dagen som jag är hemma själv med Vilmer.
Dagarna har gått så fort och vi har myst varje dag vi haft pappa hemma
Dagarna har bestått av massa besök och massa mys.
Att vi har fått vår son är fortfarande inte helt inne i mitt huvud än.
Men livet som mamma är helt fantastiskt, men samtidigt en stor omställning.
Jag styr inte mina dagar själv längre, utan det gör vår underbara son, och det känns helt fantastiskt.

Livet kunde inte blivit bättre.

Jag älskar Vilmer och Simon så fruktansvärt mycket, det är verkligen det bästa som hänt.
Ja, älskade vovven också förstås.
Hon har anpassat sig jätte bra, hon tycker det är lite jobbigt när han skriker då gör hon undan men annars ska hon vara med hela tiden.


Vilmer växer så det knakar, båda gångerna vi vägt han på BVC så har både vi och BVC-tanten tittat 2ggr på vågen. Han har gått upp nästan 1kg på dessa 2veckorna..
En riktig liten rultgris
Dags för vägning imorrn också så ska bli spännande och se vad han har gått upp.
Sist vägde han 3810g och var 51.5cm lång.

Idag är vi med i Kristianstadsbladet och förengångsskull så blev jag nöjd med bilden.



Min underbara familj.

Frida
Vi saknar dig



Postat av: Fridis

I really miss you to ! Samtalet idag underlättade det hela ! Även uppdateringen här :- ))

2009-09-16 @ 15:40:36
Postat av: Madde

Jätte fin bild!!! Nawwe så söt er lilla pojke är!!! En fin familj ;)

2009-09-16 @ 21:17:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0