!!!

datum: 2010-02-18  tid:  11:11:59

Rubriker är nog det svåraste.

Nu sover Liten sin förmiddagsvila, tog ett tag för han att somna men nu sover han.
Natten gick hyfsat okej jämfört med alla andra, då han vaknat och spökat flera timmar. Inatt vakna han till 2ggr men somna om lika fort iaf. Skönt det. Så lite mer sömn än vanligt har jag fått.

Lunchen igår var super trevlig, hon e så vacker med sin mage, saknar min mage fruktansvärt mycket =)
Fast å andra sidan fick jag ut det finaste man kan få.

Blev 2 nya body och 1 par byxor till Prinsen, så svårt att låta bli att handla till han. handlar hellre till han än mig själv.
=)

Nu är snart helgen här igen, skönt det.
Idag har vi inget planerat alls, ska ta tag i tvätten och försöka städa lite, Divis har slutat löpa nu så det blir storstädning.
SÅÅ sköönt. Fast mitt golvrent är slut måste köpa nytt.

Pics.

          Vilmers nya kläder.             
 

Choklad jag fick av Simon   
  

Myser med Divis


Såhär låg han imorse innan jag tog upp han.



Nu är tvättmaskinen färdig.

Hejsvej



Postat av: Annelie Arvidsson

Så stor han har blivit din lilla prins. O så lik Simon. Pappa upp i dagen:)

2010-02-18 @ 11:18:27
Postat av: Fridis =)

Kan man annat än älska er ? =)



LOVE

2010-02-18 @ 13:42:58
Postat av: Sannnnnnnnni

Mysigt!! Tycker han inte om täcke? Kramis

2010-02-18 @ 16:49:05
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: Sofie Johansson

Söta unge! han verkar vara duktig på att byta plats i sängen! När man tittar på bilder på honom blir man sugen på att ha en "sån"....hehe=) kram

2010-02-18 @ 17:29:08
Postat av: Johanna

Nelly.com 179 för byxorna och det känns lite sådär eftersom dem är svåra att matcha. men dem är ju såå fina!! KRAM

2010-02-21 @ 20:54:55
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0