Ej bestämt mig.

datum: 2010-01-19  tid:  21:41:02

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska låsa bloggen eller inte.
Men fram tills dess så kommer jag inte lägga ut några bilder direkt, blir kanske någon då och då.

Dopet är över iaf, och vi hade en super trevlig dag.
Alla som var bjudna kom nästan iaf, 2familjer som ej kom, tråkigt saknade er där.
Allt gick som planerat iaf, Liten var så duktig i kyrkan, blev lite ledsen precis i slutet men han var jätte trött tog inte lång tid innan han somnade när jag gick runder med han i kyrkan.
Super goda tårtor som vi beställt från Sandhem, de tråkiga var att dom stavat Vilmer fel, då de skrivit med W, och dom frågade ändå när jag beställde dom om det var enkel V eller W.

Fick massor av fina presenter, och bäst av allt var att ingen köpt samma.

Nu behöver vi åka till Ikea och köpa en hylla som vi kan ha hans fina saker på.

Tackar alla så mycket för att ni kom.

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos mamma på familjemiddag då alla var hemma, blev stek, potatis och gräddsås, kan det bli bättre?

På kvällen var vi så trötta att vi bara satt i soffan.

Igår gjorde jag inte för mycket, tvättade och så.

Idag kom E & M på kaffe, och jisses människan försvinner mer och mer, syns tydligt. Och så fin i sin nya frisyr.
Vi tackar så mycket för Vilmers fina doppresent, var jätte fint.

Imorrn är det Svärmors födelsedag.
Så blir väl en runda bort där, och så ska jag följa med lillasyster till tandläkaren.

En bild.



Postat av: Fridis

Flög upp från sängen =) Underbara bild ! ÄLSKAR ER !

2010-01-19 @ 21:43:28
Postat av: Madde

Underbart fin bild =)

2010-01-20 @ 08:25:23
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: mamsen

Hallå tjejer riktigt snygga med det finaste charmtrollet mellan er en stor kramiz till er alla

2010-01-20 @ 10:26:31
Postat av: Liza

Hej! Kul att dopet gick fint, ja allt förutom missen på tårtorna då. Vet inte vad som har hänt eller sagts, men antar att någon sagt nån dum kommentar om nån bild? Det är tråkigt om du ska behöva låsa bloggen pga idioter.

Tycker lilla Vilmer är jätte lik dig!Kram

2010-01-21 @ 00:02:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0