Godmorgon

datum: 2010-01-10  tid:  09:49:12

Sitter här lite halvvaken.
Vilmer har tramsat lite inatt, vaknade första gången vid halv4, fick han att somna om just då, men sen har han vaknat till och från hela tiden, halv 6 gick S upp och gav han mat, men då skulle han inte somna om, men somna om en stund till slut, och sen tyckte jag S skulle få sova lite, då vi gick och la oss ganska sent så ja gick upp med Vilmer.
Nu ligger han i babygymmet, jag har satt fyr, startat tvättmaskin och nu sitter jag här och önskar att jag hade fått sova en halvtimme till iaf.
Idag ska julen ut, tycker den e jätte mysig, men nu vill jag ha vårfint i huset, trots att snön ligger utanför
=)
Skulle behöva putsa fönster också, någon som vill ställa upp?
HAHA!
Är urkass på det, men skäms över fönsterna, ser suddigt ut när man kollar ut.

Snart väcka gubben för han ska köra och köpa element, och sen kommer Thomas hit.

Dom närmaste vännerna saknar man mer än mycket just nu man tycker man har all tid i världen att träffas när man går hemma, men det e juh inte så.
Men en dejt i veckan ska vi få in, torsdag blir alldeles utmärkt, tar du med dig tårta till mig?
=))
Saknar dej så F, känns som evigheter sen.

På torsdag fyller jag år, men fyller inte jämt så ska faktiskt inte ha kalas alls, då jag känner att jag inte hinner med det, dopet är viktigare.
Så har sagt att dom som vill ge mig något kan göra det på dopet.
Vet vad jag får av S, då vi valde de istan igår, men är fortfarande osöker om jag valt rätt färg, men det tror jag. Jag är juh ROSA, eller vad säger ni?

Stor kram från oss

Liten Vilmer, vart tar tiden vägen?



Postat av: Fridis

Är det dom snygga klockorna vi pratar om ? Så helt klart rosa , för det är du =) Jag har valt röd =) Jag kommer på torsdag - På kvällen då ! Hämtar Nelle så vid sju snåret - Jag har ngt gott med maj på din dag gumsis =) Love

2010-01-10 @ 15:50:11
Postat av: Mallan

hahahahahahahahahaha Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää kråkan

2010-01-12 @ 12:43:19
Postat av: Stina

va stor han har blivit den lille.. Hoppas allt är bra med er.. Kram

2010-01-17 @ 18:55:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0