Trevlig lördag

datum: 2010-01-09  tid:  22:50:21

Haft en riktig myslördag idag.

Vatt istan och fixat de sista inför dopet, dvs skjorta till Vilmer, något till mig och Simon att ha på oss, och vi lyckades ganska fort..
Minskat en strl i kläder sen innan jag var gravid
De tackar man inte nej till, synd bara att det bara är överkroppen som minskar
=)
Blev även nya kläder till Vilmer, hitta lite häftiga byxor på Hm, och en brun body.
Alltid något man hittar till han, fast tog lite större denna gången så kan han ha de ett tag.
Ska visa bild på byxorna sen.

Vatt och fikat hos K & R idag, längesen vi sågs och de var så trevligt, bjöds på kaffe och choklasdpudding, och hon e så fin i sin mage, beräknad på min födelsedag, så har den inte kommit innan så hoppas vi den kommer då. Blir en trevlig födelsedagspresent för mig juh!

Lillen har precis fått sitt nattmål, och sover gott igen, la han på rygg nu så får vi se hur länge han sover så, han är juh ett riktigt magbarn.

Vi sitter i soffan och myser, film och <3 gör just nu varmjordgubbssås, som ska njutas till riktig GB Vaniljglass.

Imorrn blir de städ och tvätt, och Thomas kommer hit och sätter in nytt element i köket, då de som e däär nu bara "bränner", luktar illa i köket och dock inte så kul för elräkningen.

Nu är såsen klar.

Godnatt och njut av helgen.



Postat av: Fridis

Myslördagar är uppskattade ! Nu vill jag ha en dejt ! Torsdag kväll ?

2010-01-10 @ 08:07:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0