Pappa

datum: 2010-03-02  tid:  11:44:32

Har bara Pappa i tankarna idag.
Saknar min pappa så mycket.

Du som så gärna ville uppleva dina barnbarn, du tjatade och tjatade om när jag och Simon skulle skaffa barn.
Nu har vi barn men du får inte vara med om det.
Skulle så gärna vilja dela det med dig men det går inte.
Men på något sätt så vet jag att du e med oss, på ditt sätt uppe på den gröna ängen.

Vissa dagar går hur bra som helst medans andra inte alls går lika bra, och idag är en sådan dag.
Jag hitta bild på dig och lillebror i mobilen, och då kom allt upp.

Jag älskar dig fruktansvärt mycket.

DU ÄR SÅ SAKNAD!



Postat av: Anonym

Pappa finns alltid med oss, varje dag.

Men vissa dagar är jobbiga det vet jag. Han är så otroligt älskad och saknad av oss alla. Och han skulle ha varit stolt över vad vi har i dag, våra barn, hans barnbarn, han hade varit så stolt.



Älskar dig Desireé, de e bara att ringa det vet du.

Puss

2010-03-02 @ 15:46:52
Postat av: Johanna

Skickar en STOR Kram <3

2010-03-02 @ 20:28:08
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Fridis !

Älskade du ! Din pappa tittar ner på daj/er och ler och är mäkta stolt över dig hjärtat !



Finns här ! Love !

2010-03-02 @ 22:01:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0