10dagars ledigt

datum: 2011-05-09  tid:  12:04:26

Varit ledig i 10dagar men känns som en helg då det gått så fort.

Hunnit med massor den senaste veckan

Millan & Maya - Johanna & Neo - Tjejkväll - Massa Kaffe - middag hos lillebror - Folkrace i Hästveda - Kaffedejt med Fridis - Solat
Ja med mera med mera.

Alltså det som värmer hjärtat.

Har så underbara vänner och familj runt mig så livet kan inte vara bättre.

Nu sitter jag och dricker upp mitt kaffe, lämnat Liten på dagis, och snart ta bussen till stan för att fixa lite ärende.

Åhh just det, måste bara säga att jag älskar min Pippitröja, ska uppdatera er med en bild från mobilen sen.
Nu har jag både koftan och tröjan så jag är nöjdare än nöjdast.
Tack Mikaela och Lillebror för att ni köpte den.

Hinner uppdatera er med lite bilder iaf.

(Jag ger upp går inte att ladda upp bilder just nu kommer imorrn istället)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0