Vecka 36!

datum: 2012-03-09  tid:  21:55:36

Igår gick vi in i vecka 36, alltså 35+0 vilket innebär att händer det något nu så stoppar dom inte mig!
Enligt UL så är det 33dagar kvar idag och enligt mitt eget 23dagar kvar! Funderar fortfarande på vem som har rätt! Av någon konstig anledning så har jag fått den 29mars i huvudet men innan så trodde jag hela tiden sen 1/4 så ja vi får väl se! Kanske går över, vem vet!

Idag har jag varit med morfar på Återbesök på Csk, och allt verka vara ok, skönt det!
Aldrig kul när någon är dålig!

Ikväll har vi haft besök av svåger och hans tant, alltid trevligt med besök!
Vilmer somna precis i soffan för inte skulle ha sova när memil kom :)

Imorrn bär det av till Ikea!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0