Äntligen..

datum: 2007-06-29  tid:  22:20:04
allt är klart och flyttat, så nu är jag en Öllsjöbo, eller ja imorrn... Har flyttat allt dit, ska bara fixa och möblera och så... fy vad underbart det känns.. Nu ska vi bara sälja vårt hus.. Men d kommer nog snart en bra köpare.. =) Hoppas iaf..

Imorrn ska Fridis passa min bebis, vovven alltså... jätte snällt av henne, så kan jag och hjärtat fixa där hemma och så, utan att tänka på hunden.. Skönt...

Ne blir väl inte så mycek bloggande under helgen, har fullt upp med annat... Och har inget bredband där än.. Och ingen hemtele heller, så vill ni mig något så ring på mobilen..

Pappa, tankarna finns hos dig, hoppas du kommer från sjukan snart igen... Vi vet att du orkar detta... även om det är jobbigt... Älskar dej..

Mamma och co, tack för all hjälp idag, guldvärt...

Imorrn får vi vår efterlängtade soffa, har väntat på den sen den 20januari.. J**la bromölla möbelaffär.. MEn den är värd att vänta på... Första soffan man verkligen fastnade för direkt...

Älskar min underbara familj.. SImon - de bästa som hänt mig..

Trevlig helg på er...


Busat me Vovven..

datum: 2007-06-27  tid:  10:51:05
ahh de har vi precis gjort...

Hjärtat ska snart köra och jobba, och jag ska fixa här hemma...

Måste packa, flyttar på fredag, Har köpt hus i Öllsjö, så skönt... en jätte fin en plans villa.. Trivs inte riktigt här ute i RInkaby.. Men Men... Snart borta här ifrån...
Visning på vårt hus i em, har haft visningar innan men ingen som varit direkt intresserad, men nu ringer de rätt bra så nu håller vi tummarna..

Jaha då har jag berättat vad det är vi längtar till.. nu vet ni.. =) Fast man ska inte vara hundra förrens på fredag kl 10.00 för då ska vi få nycklar och betala... =)

Ne kanske fortsätta klippa gräset det växer fruktansvärt mycket... jobbigt.. kan juh inte se ut hur som helst heller..

Ha en bra dag... image1


Vilken dag?!

datum: 2007-06-17  tid:  17:00:03
Vilken dag i veckan är du född?
Måndag:
Måndagsbarn är ögonfröjd. Måndagsbarn är snällt och rart. De som är födda på en måndag, är oftast svärmiskt anlagd, har ett sinne för poesi, är mild, vänlig, godhjärtad och hänsynsfull.

Tisdag:
Tisdagsbarn är älskvärdhet. Tisdagsbarn gör allt med fart. De som är födda på en tisdag, är vanligen starka och handlingskraftiga, men de är ofta krigiska och går anfallsvis tillväga.


Onsdag:
Onsdagsbarn får lida ont. Onsdagsbarn är kärt besvär. De som är födda på en onsdag, har i regel snabb uppfattningsförmåga, de är inteligenta och läraktiga, men de kan ofta vara ganska självsvåldiga.

Torsdag:
Torsdagsbarn slita tungt. Torsdagsbarn gör fin karriär. De som är födda på en torsdag, är gärna energisk och snabb i vändningarna, men kan ofta förivra sig och handla oöverlagt.

Fredag:
Fredagsbarn är goda och givmilda. Fredagsbarn gör gärna gott. De som är födda på en fredag, är kärleksfulla och trofasta. De förstår att skapa ett lyckligt hem och har i regel tur med kärlek.

Lördag:
Lördagsbarn får arbeta för födan. Lördagsbarn får slita hårt. De som är födda på en lördag, har sällan tur med kärlek. De har vanligen lycka med sig i handel och penningaffärer.

Söndag:
Söndagsbarn är sött och snällt. Söndagsbarn har det alltid bra och får det mesta de vill ha. Det har alltid ansetts för lyckligt att vara söndagsbarn. De kan se in i framtiden, nästan allting lyckas för dem och de har livlig fantasi.

Hitta detta.. intressant..
Både jag och mitt hjärta är födda en tisdag.. krigiska?? hmm.. =)
Min lillebror är född en fredag och de stämmer på han iaf!!



bloglovin RSS 2.0