Lily 3månader

datum: 2012-06-29  tid:  20:52:09

Idag blir Lillasyster 3månader!
Vart tar tiden vägen? Det går alldeles för fort.

Simon har varit hemma i 2veckor redan, men har som tur är 4v kvar :)

Imorrn bär det av till Sthlm, för ett besök hos syster med familj, och på hemvägen sen blir det ett besök på Kolmården och sen hotellövernattning i Husqvarna :)

Nu packa färdigt!



Mor och dotter

datum: 2012-06-25  tid:  19:36:38

Min underbara dotter

Älskar dej så och din storebror lika mycket!

Ni är meningen med livet



Sovrum

datum: 2012-06-24  tid:  22:34:56

Har ännu en gång Målat och fixat i sovrummet, 3:e gången gillt säger man juh.

Hitta en tapet jag inte kunde släppa så det var bara till att fråga svärfar snällt om hjälp! Tur vi har honom som kan sådant!

Blev sjukt nöjd, älskar verkligen tapeten.


Annars flyter allt på, Simon har haft ledigt en vecka nu och har 5v kvar :)
Njuter varje dag, gör precis det vi vill och måste!

Vilmer är så nöjd med lekstugan han fått och jag har fixat till en del där inne, ska måla den på utsidan också bara!

Midsommar firade vi tillsammans med mamma och några vänner till henne och några av syskonen mina!!
Hade en trevlig dag/kväll!

Kan det sluta regna så jag kan få måla vårt staket? Det är ett ont måste, så jädrans mycket att måla :)



Juni

datum: 2012-06-08  tid:  11:20:18

Usch vad jag är kass på att blogga, tiden finns inte, eller jo den finns men prioriterar tiden med barnen.

senaste tiden har vi hunnit med massor.

har en överlycklig son som fått en lekstuga i trädgården, ska bara måla den och fixa där inne, men får göra det när gubben e hemma då det är lite svårt med två barn.

Vi har spenderat 2 dagar på Astrid Lindgrens värld tillsammans med Johanna och familj.
Vilmer älska det, pippi och Emil är juh favoriter här hemma för tillfället. Jag tyckte det var lika kul som barnen.
Vilmer fick leka i snickeboa, åka Pippis båt, titta i Pippis hus, se massa teater, m.m.
Vi bodde i stuga över natten, gick bättre än jag trodde med 4barn i samma rum =)
Rekommenderar verkligen att åka dit.

I onsdes var vi i Tollarp för nationaldagsfirande, dom hade karuseller och så, en överlycklig pojk som fick åka flygplanen många gånger =)
Vart inom Simons farmor och farfar och åt plättar och fikade.

Nu sitter jag här och försöker planera sommarsemestern, har en del vi ska göra.
Ska till Kolmården, till syster i Stockholm, Ev Öland, Ystad djurpark, Tosselilla, Tossia Bonnadan i Ronneby, sen är de marknader och så.
Hoppas vädret vänder så vi kan få njuta av sommaren också.

Gubben går på semester om en vecka, och vi längtar massor, att få ha han hemma hos oss, och bara njuta av varje dag.

Vilmer är och leker hos farmor, mamma skulle stanna hemma sa han, så jag får väl passa på att göra lite nytta.

Imorrn bär det av till Ullared =)


Sitter och lyssnar på Vart jag än går - Stiftelsen, har ni inte hört den lyssna på den, precis så e det, stämmer så himla bra.

Nils Karlsson pyssling.





Lillasyster var såklart också med.




bloglovin RSS 2.0