Fotona

datum: 2007-11-27  tid:  22:34:32
Dom kom idag.. har framkallat lite nya foto, och så beställde jag två foto på canvasduk.. dom blev jätte fina.. så nöjd.

Hämta även lite kläder från HM, fast blev inte nöjd, så ska skicka tillbaka dom..

Jobbat kväll idag.. rätt okej faktiskt, men skulle hellre vilja ha en veckas semester.. haha

Hemma fruarna kväll idag... så himla bra serie..

Bjuder på lite foto..


 

Jag och sambon min




Vovven vår



 



Basker

datum: 2007-11-26  tid:  20:08:09
Haha

Vatt istan med Fridis idag..

Inom Jysk och shoppa loss, glömde varor.. hmm..

Fikade på Darins - mums - kladdkaka och caffe Latte
Varför fikar man inte så mycket nu för tiden - super trevligt var det

Gick bland all julbelysning och såg hur det snöade - mysigast på länge

Haft en supertrevlig eftermiddag...

Pratat med min underbara storebror - han gilla min nya basker jag införskaffa mig idag - gillar den skarpt

Bjuder på en bild - skum bild men blev bra..





Haft mys med pizza nu, och nu ska ja ge mig själv lite spa-tid

Återkommer kanske sen ikväll..


Ett ord: Fett bra

datum: 2007-11-18  tid:  11:02:53
Pizza - vin - sällskap

Sen lite förfest

Banken - hmm - skriver inte mer.. för mycke sprit, många groggar,

Träffade en vän igår man ej sett på hundra år, helt otroligt..
En obehaglig känsla..

Promenera till E22, skumt... inom statoil, TACK för skjutsen, det var super snällt...

Träffa på en "man" med skumma åsikter... beter sig folk så idag?!
Hans övriga tankar skulle jag inte vilja veta något om..

Gårdagen kan bara beskrivas.. helt fu**ing bra..
Dagen idag... inte alls bra.. =/ Man mår som man förtjänar..
Jobbet väntar... eller ja om 2h iaf..


Fantastisk

datum: 2007-11-06  tid:  13:10:12
dag är det idag..

På riktigt bra humör..

Beror nog på min och vovvens underbara middags promenad..
Det var såå skönt.. och hon var super duktig, har varit lite tvärt emot nu ett taga..

Precis gjort vid mig för att snart bege mig till jobbet..

Håller tummarna för på lördag.. Vill så gärna ha er med...


 

Ha en super bra dag för det ska jag ha..


 

Bjuder på lite bilder..

Jag..


Vår favvo hund..


Älskar hösten.
image86


Kväll redan

datum: 2007-11-01  tid:  22:40:45
denna dagen har gått jätte fort..

Precis hemkommen från en kvällspromenad med Diva och hjärtat - mys

Nu lite tv, sen sängen

Upp tidigt imorrn..

Stor Kram



Super nöjd..

datum: 2007-11-01  tid:  13:00:51
det blev jag med inköpen igår..

Fast lite skeptisk e jag allt mot tabletterna till glasbordet.. men vänjer väl mig..

Lite bilder:

 
Gästrummet, lite dålig bild, jag som skulle ta foto snabbt.. Liknar ingen barnkammare längre iaf.

 
Vårt sovrum.. blev riktigt nöjd. äntligen ett svart överkast och mattor... Happy

 
Finbordet.. hatar bordet, men tillbehören är jätte fina.. snart dags att byta ut det..

 
Och en bild på vår älskade vovve..

Nu snart dags att bege sig till jobbet.. Usch..

Ha en super dag...



bloglovin RSS 2.0