Mars

datum: 2013-03-03  tid:  19:41:42

Vi är redan inne i mars månad och idag har det varit riktigt härligt väder!

Hunnit med massor idag! Målat klart storebrors rum och fixat färdigt där inne! Han blev så nöjd så då han själv valt färgen (utifrån några vi valde).

Sen har han varit på sitt allra första barnkalas! En kompis på dagis sol hade kalas, så jag gick bort och lämna honom sen hämta vi honom efter 2h! En glad pojke som hade fikat på glass och fått godispåse!

Sen promenerade vi bort till svärisarna eller ja vilmer sprang/cykla på sin balanscykel! Där bjöds det på årets första grillning :) gott det!

Ett tag sen jag skrev, dessa 2månaderna har jag jobbat och pappan varit hemma med barnen! Faktiskt varit skönt att bryta mammaledigheten lite (andligen för jag vet att jag ska gå hem igen) sen har det varit lite spännande så jag börjat på nytt jobb och så! Tiden har iaf gått fort och imorrn påbörjar jag min mammaledighet igen, så massa mys med barnen ett tag till!

Lily kryper och kryper runder överallt! Hon reser sig mot allt också! Vår lilla flicka blir 1år alldeles snart!

Idag är de mina stora systrars födelsedag, så grattis till er :)

Åhh just det en tur till Ullared har vi också hunnit med! Blev massa shopping till barnen :)

Nu ska jag natta barnen <3

Åhh just det! Två helt ur snygga tatueringar har jag gjort också <3




bloglovin RSS 2.0