Stranden...

datum: 2007-08-07  tid:  10:34:31
blev de igår efter jobbet, mamma hämta mig och vi körde ner med alla vovvarna.. mysigt... Min vovve e fruktansvärt glad för att bada.. fast bara ibland, inte altid.. =) men igår var hon iaf.... även jag bada lite, fast bara halva kroppen hade ingen bikini med mig....

sen hem och fixa lite kvällsmat till hjärtat kom hem... blev bacon lindad kycklingfilé me pommes.. mumms..
sen tråkigt nog bar de av till jobbet igen... jobbat natt...

Imorse så när man kom hem var de dags för en god frukost... älskar frukost de e såå gott när man väl äter det... =) sen fixa tvätten... perfekt väder att hänga ut tvätt juh.. luktar såå gott sen... mycke friskare när de hängt ute.. sen rensa man kylen på gammal mat... stod en tallrik med äppelkaka sen två veckor tillbaka... ooppsss...

Idag fyller min älskade lillebror 20år... kommer fortfarande ihåg när han var så liten och klen... Bästa broren man kan ha.. Älskar dej...  GRATTIS


Nu sitter man här framför datan, funderar på att gå u och lägga mig på gräsmattan och sola lite.. ingen som vill åka till stranden?! Hjärtat jobbar juh till halv 6... =(( hatar de...

Ne får nog bli gräsmattan så länge..
Kramis

 


Postat av: Frida

tihi. ska köra till havet med jycken nu - vill du med?

2007-08-07 @ 16:56:38
Postat av: Frida

Vaken?

2007-08-08 @ 10:39:52
Postat av: Frida

Vågar inte ringa hem sover ni?

2007-08-08 @ 11:31:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0