Vart tar Dagarna Vägen?

datum: 2007-12-30  tid:  11:28:03
All tid bara springer iväg.
Förstår inte riktigt det, man tänker imorrn ska ja göra det, sen helt plötsligt är morgondagen över och man har inte hunnit med det..

Idag är det iaf Söndag.. och snart ska man bege sig till jobbet. =/ Mindre roligt

Kvällen igår spenderades i Vittskövle.
Diva och Nelle e helt knas tillsammans..
Massa skratt blev det

Imorrn är det Nyårsafton och sen börjar 2008
Har några mål att ta tag i när det nya året väl börjar
OCH JAG VET; JAG KAN =/

Hoppas att det nya året blir lika bra som 2007, för det har varit ett bra år för mig/oss

Önskar er ett Gott Nytt År som jag ej skriver mer här.

Stor Kram



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0