Valpkurs

datum: 2007-07-10  tid:  00:33:31
Jaa har vi vatt på ikväll... riktigt skojigt.. Vovven var mycke duktigare idag än sist, Hon och jag blev ovänner sist, hon ville ej som jag ville... =) Men idag gick de bättre...

Sen efter de så stack jag och hjärtat till stan och gick en sväng.. Skulle möta Fridis tänkte vi, men min mobil dog och vi hitta inte henne på torget =( Syns väl en annan dag hopppas jag..

Färga om mitt hår idag igen, fick väck de gröna.. =)) så nu e d riktigt fint, fast har ej vant mig vid de än... Men får juh positiva kommentarer iaf.. =) tur de.. =)


Har även laddat upp nya foto för framkallning idag... blir att man samlar på sig en hel del... men skojsigt me bilder... så nu har jag något att längta efter, kommer väl nästa vecka hoppas jag.. =)

Ne dags att stänga ner här...

Mina Älsklingar
image2

Natti Natti


Postat av: Frida

Du e en pissunge utan batteri... Gör ni idag? Kram

2007-07-10 @ 11:07:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0