Basker

datum: 2007-11-26  tid:  20:08:09
Haha

Vatt istan med Fridis idag..

Inom Jysk och shoppa loss, glömde varor.. hmm..

Fikade på Darins - mums - kladdkaka och caffe Latte
Varför fikar man inte så mycket nu för tiden - super trevligt var det

Gick bland all julbelysning och såg hur det snöade - mysigast på länge

Haft en supertrevlig eftermiddag...

Pratat med min underbara storebror - han gilla min nya basker jag införskaffa mig idag - gillar den skarpt

Bjuder på en bild - skum bild men blev bra..





Haft mys med pizza nu, och nu ska ja ge mig själv lite spa-tid

Återkommer kanske sen ikväll..


Postat av: *Sofie*

Fin du var i baskern!! Själv så passar jag inte i något sådant tycker =( Trevlig kväll!

2007-11-26 @ 20:40:14
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Thammy

Tror att jag har sett den baskern innan.. va d inte den som du provade på h&m när vi va där med mamma??? den som jag skrattade åt?? kanske va den fin iaf.. iaf på dajj storasyster men du passar i det mesta.. älskar dajj

2007-11-26 @ 21:36:40
Postat av: Frida

Sjukt fina är våra baskers! Sketa fint foto på daj! Denna dagen är en dag jag kommer minnas.

2007-11-26 @ 23:12:12
URL: http://fridissen.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Tack så mycket, kan inte annat än att hålla med om att hon är söt =)
Jättefin basker, önskar jag passat i sånt! Kram

2007-11-27 @ 12:25:08
URL: http://prinsessannoelle.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0