Oktober

datum: 2007-10-01  tid:  21:25:35
och en ny start för mitt lite nyttigare liv..

Har bestämt mig för att

* Sluta äta godis ( eller iaf dra ner på det, åt fruktansvärt mycke innan)
* Sluta dricka Coca cola ( kommer nog bli det jobbigaste av allt)
* Börja motionera mera (rörde mig inte alls mycket innan, bara promenaderna med vovven)

Tyvärr var det ingen bra start på den nya månaden, började dagen med att vara:
Jättetrött
Jobba dagtur
Konstant huvudvärk

Men har INTE druckit någon läsk alls, inte ätit godis (undantag lite pistagenötter) men dom säger att man får äta nötter men bara lite..

Nu dags för pokerfejs, riktigt roligt..

Prata med en riktigt gammal vän innan, blir glad när man pratar med han... Han är iaf en vän som alltid står vid min sida..
Även Frida pigga upp min dag idag, alltid glad när man pratar med henne, även om hon var lika trött som mig..

Kramis på er...


Vår älskade bebis..



Detta är mitt allt.. Älskar han så fruktansvärt mycket..


Postat av: Frida

You gonna make it!

2007-10-02 @ 06:46:30
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0