UNDERBAR DAG

datum: 2007-10-23  tid:  19:57:46
har jag haft idag, i princip hela dagen har jag spenderat med min underbara vän Frida

Vi har
* Vatt i stan och gjort ett ärende - tack för du var så snäll och ställde upp Frida - hade inte blivit av annars
* Vatt på ekohallen - åt frukost/lunch - och kolla massa färg - Du gjorde ett bra val - köpte mig en ny dörrmatta

Körde hem här - var lite fundersamma om hundarna hade rivit huset eller ej - men dom hade vatt super duktiga

Frida skulle förlänga håret på mig  - och jag kan inte säg annat - än WOW vad duktig hon var - TACK FRIDA - super nöjd e jag - kunde inte varit mer nöjd

Frida gjorde också naglar på sig själv - och WOW där med - första gången hon gjorde - och de blev FETT BRA =)

Hundarna har busat jätte mycket - en toppen dag även för dom

Lite avis på varandra är dom - jag var ute me Nelle - Frida inne me Diva - och då får Diva fnatt och tar ett enda skutt - och hamnar mitt på köksbordet - synen frida fick när hon hoppa upp - måste vatt rolig - för bara synen jag fick när hon står mitt på köksbordet - underlig hund man har  - men underbar =)

FRIDA - tack för en super dag - du är en ängel - och en super duktig "Frisör"

Lite bilder från idag


 
Frida - en sann vän
 
Bästa kompisar

 
Mitt hår  - ser sliten ut men bjuder på det..

 
Jag och min underbara sambo..

Super nöjd med hela dagen... TACK...


Postat av: Frida

Tack själv för idag! De har vatt super! I just lavve daj vännen! Nu är de kvällsmat. Synen med Diva var fan störtskön! Skrattar! Ses på torsdag och hhåret är FETT BRA. Tack för din gulliga skriverier !!!

2007-10-23 @ 20:07:19
URL: http://fridissen.webblogg.se
Postat av: sophie och nova

den är ett vit tegelhus på mejeri v

2007-10-23 @ 21:25:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0