Promenixat

datum: 2008-04-02  tid:  22:10:04

Har verkligen varit duktig idag.

Slutade jobbet, och orkade inte vänta en halvtimme på bussen
Så tog mig i kragen och gick från Näsby in till stora torg.
När ja kom till vattentornet så kom bussen, så hade verkligen inte gått i onödan iaf.
Men när ja kommer in vid stationen ser jag Väbussen köra förbi.. Attans
Möte upp Fridis på Stora torg och pratade lite, längesen ja träffa henne.. Helt underbar vän det.
Fick skjuts av henne hem, så Tack!

Nu ska ja snart sova, lite annat att göra först bara.

Alla ja pratar med har fått sin deklaration, känner mig lite smått utstött

Jobbar 7.30-14 imorrn sen är jag ledig fram tills måndagkväll. =)

Natt



Postat av: Frida

Tack. Det är du med vännen min!

2008-04-02 @ 23:16:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0