Julhelgen är över.

datum: 2008-12-27  tid:  14:22:16

Nu är juldagarna förbi.
Haft julfirande i princip alla dagarna.

Julafton - jobb - morfar/mormor - S farmor/farfar
Blev massa god mat och julgodis och så
Fick fina julklappar så snäll har jag nog varit
Thomas Sabo armband - Hotchocklad massage - inneskor - pengar - ljus - m.m

Juldagen var jag ledig
Vi bjöd på frukost här, Nybakta scones
Mamma och resten av familjen kom och syster med Daniella
Blev en mysig förmiddag och massa mys med bebis

Kvällen tog vi det lungt, åt wokbuffé istan på kvällen och bara mös.

Fredagen jobbade jag, sen begav vi oss in till stan på rean en sväng, var på tok för mycket folk så vi stannade ej länge.
Hem och gjorde vi oss, sen stack vi till S föräldrar där vi skulle fira jul med hans mormor.
Bjöds på riktigt god mat, kyckling och Ottos glass till efterrätt.
Somnade som en stock när jag kom hem

Idag blev det en baguette från sandhem till frukost dom är såå goda, speciellt Kycklingen
Sen lämnade vi mammas julklapp till henne som vi fick byta igår
Men glad blev hon

S körde och handla nu sen ska vi fixa lite mat, e hungrig nu.
Fläskpannkaka blir det idag
MUMS.






Postat av: Fridis

Grymt sket bra foto på daj gumsis!

2008-12-27 @ 15:39:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0