Ledig Tisdag

datum: 2008-12-09  tid:  16:15:51

Idag har jag varit ledig och det har varit såå skönt.
Spenderat ett par timmar i stan, på julklappsjakt
Och det gick faktiskt bra.
Har i princip köpt alla nu, och jag började idag
Bra jobbat va?
Men det blir rätt lätt när man fått hjälp på traven.
Har 4st kvar att köpa, och dom fixar vi nog idag när S kommer hem.
Åt lunchbuffé på Rosegarden med lillebror, då han varit så snäll och sprungit med mig på stan idag.
Mamma kom också dit me sitt jobb, så hann tjabba en del.
Åt så mycket att jag blev illamående, så det var soffan direkt när ja kom hem.

Skulle behöva städa också, men orkar inte nu, kan göra det imorrn istället, är juh ledig då också, fast ska iväg med jobbet klockan 18.00. Ska bli en trevlig kväll
Gillar mitt jobb.. och mina kollegor så klart.

kramis




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0