Mamma Mia Musikalen

datum: 2008-12-03  tid:  10:34:05
Shit säger jag bara
Verkligen det bästa man gjort 2008
All styrka som fanns i Malmö Arena igår, ja den har jag nog inte upplevt tidigare.
Alla reser sig upp och klappar takten i slutet och det känns som taket lyfter.

Man fick så mycket ny energi, så det räcker länge.

Spenderade dagen med Fridis i Malmö i ösregn, sådär lagom kul. Fast med underbart sällskap så går allt.
Åt på jensens Böfhaus, riktigt god mat, för mycket mat kanske?
Riktigt besviken på Gina blev jag, då där inte fanns något som fastnade i ögonen.
Julhandlingen gick inte så bra, blev inga julklappar, jo till mig själv.
Men det är man värd.

Fick oss en del skratt också, man måste få vara klumpig ibland. Ett gott skratt förlänger livet.

Skulle kunna se Musikalen igen, tänk er att få åka till London och se den?
Jisses.


Dags för duschen, sen jobba
Kramis





Postat av: Sanni

Låter riktigt härligt!

2008-12-03 @ 12:53:13
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: Ewa Empas mamma

Grattis till "mosterskapet". Vad söt hon är på din bild. Hälsa Sindy från mig. Kram

2008-12-03 @ 16:48:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0