SNÖÖÖÖÖ

datum: 2008-12-04  tid:  13:55:35

Vilket underbart December väder vi har.
Älskar verkligen snö.
Det lyser upp vintermörkret.

Igår njöt jag av varje snöflinga som kom, och idag när man vaknar och tittar ut så ligger det kvar, var nästan helt hundra på att det skulle försvinna under natten, men Nej och det gör mig glad.

Förövrigt så känner jag mig helkass, ont i halsen, snorig.
En kopp thé och lägga mig på soffan, och så ska jag nog njuta av Mamma mia filmen.

Har njutit ordentligt denna förmiddag.
Tagit ett varmt bad och bara tagit hand om mig själv.

Bjuder på lite bilder.

Gårkväll


Morse


Diva älskar snön lika mycket som jag gör, hon vill knappt gå in bara.

Bästa vännen.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0