Vår Fredag

datum: 2008-02-29  tid:  21:21:56
Denna dagen har vi hunnit med en hel del faktiskt

Sambon målade - Jag sov - Haha
Lunch istan
Inköp av presenter - massa syskon som fyller år - firas imorrn
Inköp av Kontaktplast - blev svart trä

Inom Svärföräldrarna
Titta på gamla foton - Och JISSES säger jag bara - skratta massor

Väl hemma kunde vi inte låta bli att börja/fortsätta med våra projekt
Sambon fortsatte med lilla toaletten
Jag påbörja med kaklet i köket - och vilken skillnad det blev
Blir att köra inom Bosses imorrn och köpa mer plast

Min underbara sambo bjöd på Wookade Nudlar med Kyckling - mums
Riktigt duktig på att laga mat när han väl vill =)

Dagens bästa inköp - sånt tuggummi man trycker ut ur tub - som man alltid åt när man var liten =)

Syster med Sambo är på besök från STHLM

Nu ska vi ha Fredagsmys

(Lovar att lägga upp bilder när allt är klart)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0