Solsken

datum: 2008-01-27  tid:  13:55:25
ahh äntligen
Man blir så mycket gladare
Love the sunshine

Riktigt seg e jag idag
Grannarna på jobbet hade fest till halv 6 imorse
och då gick jag upp
Jobbar inatt med

Svärfar kommer sen och ska fortsätta i hallen
Imorrn ska han tapetsera det sista
Längtar
Här ser hemskt ut

Hittat massa saker jag vill ha på ikea
Bad en vän köpa en sak idag iaf
Hatthylla
Vill inte sätta upp den gamla nu när hallen blir fin
Den är säkert sen huset byggdes



Postat av: Anonym

jadu det tror jag också att de handlar om, men man blir så arg på dem. tack så jätte mkt förkommentaren =) a ngående lilla huset så har ja förklarat i bloggen=) kram pådej

2008-01-27 @ 17:30:55
URL: http://maddza.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0