Underbara Helg

datum: 2008-01-06  tid:  15:40:49

Denna helgen har varit super
Massa mys med sambo och familj
Även jobb, men bara natt, så skönt när Sambon min är ledig..

Igår fick jag ett ryck och ändrade om på vår toalett
Hade en stor hemsk möbel där inne, förstår ej varför, jo den var väldigt praktisk
Men den skymde för mycket
Far rundor till alla affärer jag kunde komma på som hade en korglåda (tvättkorg fast liggande)
Hittade till slut på Åhlens
Blev super på toa, stor skillnad
Nu längtar jag tills vi kan kakla om och allt också

Hittat jätte fina gardiner jag skulle vilja ha i vardagsrum
eftersom vi har så många fönster, så vill jag ha kappa och längder
Beslutsångest
Fundera till imorrn

Snart hem till mamma och äta söndagsmiddag
Så gott
Mammas stek, potatis, grönsaker och sås
Älskar verkligen

SYND VANJA; TYVÄRR FÖR LÅNGT FÖR ATT SKiCKA... HAHA



Postat av: Vanja

Fan va du kan vara elak då =) Hmm ja får väl köpa med mig 10kg stek nästa gång ja kommer ner så får mammsen laga de till mig så ja kan ta de me upp eller nått.....Fan JA E AVIS!!! Puss

2008-01-06 @ 18:27:41
URL: http://vanjal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0