Mitt i Veckan

datum: 2008-03-26  tid:  10:00:48
OCH JAG ÄR LEDIG.. tillsammans med gubben

Pratade med chefen imorse, förlängd på samma vikariat till den siste juni, så skönt att få veta.

Planer idag, är att åka till Ekohallen och se om jag hittar något fint till huset, hade vatt skoj att förnya lite, är ute efter nya gardiner till vardagsrummet, har varit det länge, men inte hittat några som fallit mig/oss i smaken.

Äntligen lön imorgon, ska bli så skönt att få..

Och vet ni, mitt HM paket kommer idag, fast kollade vad jag beställt var juh typ ingenting..

Det där samtalet, var bara trååk..



Postat av: frida.

Hm e kul!!! Kläder e gött.. Vill du ta mina 11 timmar idag?? Kram

2008-03-27 @ 06:29:26
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0