Tänker På Dig

datum: 2008-03-11  tid:  21:52:41
Ja det ska du veta att jag gör..
Hoppas det går bra


Tisdag idag
Och tiden bara springer iväg
Man kommer juh snart vara 60 och gå i pension

Hunnit med en hel del idag
Uträttat några ärende innan jobbet
Träffat min lillebror
Slutade klockan 21.00 idag.. riktigt tråk

Sitter i soffan nu och inväntar samtal från min mamma
Hon har/är på dans

Kanske skulle röka
Och sen göra sig iordning för sängen
Är rätt slö av mig idag faktiskt.

Har ni hittat på idag?!
Roligt att se att mina läsare ökar..


Postat av: Aleksandra

hej hej! va kul att du tittade förbi min blogg. hur är allt med dig? tack, man börjar bli riktigt rund om magen nu hehe. kram

2008-03-12 @ 07:24:46
URL: http://pulchrafutura.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0